Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?

Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.

Kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk om jouw adresgegevens aan te passen. Je kunt je persoonlijke gegevens aanpassen onder het kopje account, mits je tijdens je bestelling een account hebt aangemaakt. Onthoud wel dat deze wijzigingen alleen worden toegepast bij toekomstige bestellingen.

Is mijn bestelling goed aangekomen?

Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per mail op het door jou opgegeven e-mailadres. Vervolgens ontvang je een e-mail wanneer jouw bestelling is verwerkt, word opgestuurd en onderweg is.

Hoe plaats ik een bestelling?

De onderstaande stappen geven aan hoe jij jouw favoriete fotoprint(s) op de juiste manier kunt bestellen:

1. Selecteer het gewenste product en geef, waar nodig de gevraagde informatie op.

2. Klik op de knop “Nu kopen” om direct af te rekenen of klik de knop "in winkelmand leggen" om verder te winkelen.
3. Maak je bestelling af door naar je winkelmandje te gaan en hier te klikken op de knop ‘afrekenen’.
4. Doorloop vervolgens alle stappen in de betaal straat en klik op 'doorgaan naar verzenden'.
TIP: Maak bij het bestellen direct een account aan, zodat je al jouw gegevens en bestellingen achteraf kunt inzien en bij een volgende bestelling niet weer helemaal opnieuw hoeft in te vullen. De optie om je aan te melden is ook automatisch ingeschakeld. Je blijft zo altijd op de hoogte van de nieuwste updates. Wil je geen mail ontvangen? Klik dan op het vinkje.

Waar vind ik de productinformatie?

Alle informatie over het product is te vinden op de productpagina van het product zelf. De tekst wordt met zorg samengesteld en geeft samen met de foto’s een compleet beeld van de fotoprint.