Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Zodra we jouw retourzending in goede orde ontvangen hebben, zullen wij deze binnen 10 werkdagen verwerken. Hiervan ontvang je een bevestiging per mail. Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag als volgt teruggestort:
* iDeal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je rekening.
* MasterCard/Visa: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je creditcard overzicht.
*Apple/Google Pay: 
Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je creditcard overzicht. 

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn items retourneren?

Alle artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Let wel op dat jouw geretourneerde items moeten voldoen aan de volgende voorwaarden:

– Het item is onbeschadigd.
– Het item is voorzien van de aangehechte labels.
– Het item is ongeopend in de originele verpakking aanwezig.
 

Hoe kan ik mijn items retourneren?

Volg de volgende stappen om jouw items op de juiste manier te retourneren:

Stap 1: In de doos ligt een retourformulier. Vul deze volledig en naar waarheid in.
Stap 2: Leg de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de verpakking. Retourzendingen zonder retourformulier kunnen niet in behandeling genomen worden.
Stap 3: Meld je retourzending aan in ons retourportaal.
Stap 4: Plak het retourlabel goed zichtbaar op de verpakking. Zorg dat je eigen adres niet meer zichtbaar is om verwarring te voorkomen.
Stap 5: Lever het pakketje in bij een post service punt bij jou in de buurt. 
Stap 6: Bewaar de track en trace code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft bij een post service punt.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn items?

Retourneren van DAAD Wonen items is voor rekening van de consument. De meeste pakketten kun je inleveren bij je lokale post service punt. Er moet dan zelf een retourlabel aangemaakt worden volgens bovenstaande stappen. Vervolgens zal het lokale post service punt een bedrag in rekening brengen voor het terug zenden van het pakket. In overleg bieden wij ook de optie aan om de paketten op te halen. Wij kunnen echter niet garanderen of dit kosteloos verwezenlijkt kan worden. Voor meer vragen hierover verzoeken wij je vriendelijk persoonlijk contact met ons op te nemen.

Kan ik mijn items ruilen?

Het is mogelijk om je items te ruilen, neem hiervoor persoonlijk contact met ons op. Je vind onze contactgegevens onderaan iedere pagina en op onze 'contact' pagina.